Årets sista tyska!

Tentade av syntax och översättning idag! whoho! :) men syntax var kul, så jag hade gärna  haft lite till. Om det inte varit för realia 2, hade jag kanske tagit fortsättningskursen.


Jag gick och lade mig kvart i tio igår eftersom jag skulle om fem imorse. gissa när jag somnade? Efter TVÅ! typ 2,5 timmes sömn inatt! Det är inte klokt. Var nervös för provet och orolig för Ronja (hon är bra nu!) och dessutom snurrade de olika satserna i huvudet på  mig, mest prepositionsattribut och rumsadverbial och för att göra det ännu bättre så kom de inte på provet! Eller inte i mitt fall iaf..




Nu är granen nästan färdigklädd och imorgon ska jag och maria inhandla glitter och polkagrisar och sen har vi Sveriges mest klassiska gran här hemma! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0