Världens mest misslyckade målning

Kom på en skitbra grej jag skulle måla, en tepåse! Hur svårt kan det vara? Tydligen väldigt svårt! Det var ju omöjligt att få till rätt färg och ingen skulle kunna gissa att det är en tepåse, fastän det står på den! Därför skrev jag FAIL rakt över hela med röd färg, så blev det konst ändå. Ful konst. Men nu vill jag inte att min blogg ska vara negativ, så därför ska jag äver publicera två lyckade bilder.

 





Lyckad bild #1. Denna heter Min trädgård och är en bild på ett träd i vinterns skymningsljus.




Lyckad bild #2. Den här heter Min trädgård II eller Uppe med tuppen. Den föreställer ett träd i soluppgången. Egentligen var det tänkt att det skulle vara solnedgång, menjag råkade måla rosa istället för rött.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0