A sunny day!

HAHAHAHA, jag suger verkligen på att uppdatera.  Det måste vara skittråkigt att läsa den här bloggen. jag skriver ju aldrig om något vettigt eller kul. Har inte ens skrivit om midsommar, men till mitt försvar kan jag säga att jag inte ens har fört över bilderna från kameran än. Har inte pallat det. Jag har viktigare saker för mig att göra *not*.

Hela veckan har jag jobbat och när det var sol i resten av Sverige i onsdags och torsdags var det molningt och äckligt i lilla Kattarp. Okej, inte äckligt, för visst var det varmt men jag vill ha sol. Mitt mål den här sommaren är att bli pepparkaka! Jag vill åka till Ven, för Ven är Sveriges solparadis efter Gotland. Eller nej, Ven är faktiskt bättre, för det är en liten ö och det gör att vattnet reflekterar mer sol!

Det är ju ingen som vill umgås med mig. Har suttit hemma helt själv idag och varit uttråkad. Uttråkningen ledde till att jag impulstvättade bilen. jag skulle spela kubb med mamma, men sen ringde telefonen och det är inte så svårt att räkna ut vad hon gör nu. Kubbet står uppställt i trädgården och väntar, för vi ska spela nu när jag har ställt upp banan!



Gick till T-korset med Ronja innan och nu är hon trött för dagne och ligger typ bara och sover. Om jag går till kattungarna attackerar de bara mig och vill ha mat.



Igår gjorde jag något någorlunda vettigt. Jag och Linda och hennes kompis stack till Tivoli, men vi var där bara typ en timme. Vi gick dit kl 11, för att få stämpel och sen gick vi till Tapaz och sen till Stinsen och var där ett tag. Blev lite besviken på Tivoli, för musiken var inte så bra igår faktiskt. Jaja, får ge det en ny chans någon annan helg.



Idag är det fint väder. Vindarna är varma, så de känns knappt. Det är najs :)



Ikväll blir det film och så tänkte jag äta upp Marias jordnötsringar om ingen gör det före mig dvs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0