Landskronakarneval!

Igår åkte jag ner till Landskrona, för att gå på karneval med Michelle. Först började vi med att hälsa på Kalle i kyrkan och han tyckte att mitt ugglehalsband var fabulous, precis som alla andra tycker ;) Bra köp jag gjorde där. Jag köpte såklat en langos. Vad är en karneval utan langos? Precis, ingen karneval alls! Dessutom var denna helt perfekt :D Ojojoj, vad den var god!

När langosen var imumsad gick vi till citadellet och drack våra cider och Michelles drinkar. Jag beklagade mig över att jag inte visste var min kamera var och då räddade Michelle mig med att säga att den ligger i min fotbollsväska. Den nissen har mer koll på mina grejer än vad jag har! Fick ta bilder med mobilen. Inget jag rekommenderar. Sk visa bilderna från The Sounds ich The Ark sen!




Sedan gick vi in till stan igen och träffade några kompisar till henne inne på Björn Rosenström.




Detta är Björn Rosenström. Bild tagen med mobilkamera. Skitbra bild, va? Där inne knep Michelle mig, vet inte varför, men om jag inte varit så brun som jag är så hade man sett hur fett blåmärke jag fick!



Efter karnevalen hade vi tänkt att vi skulle in till The Tivoli, men vi missade tåget  så det sket sig. Tog bussen till Hbg och var hemma typ 2 på natten :p


Det var en kul karneval! :D

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0