100624

Den här dagen har gått så fort!


Började med att klippa gräs och titta igenom minneskorten, som låg på gräsklipparen. Jag hade förväntat mig att det skulle vara värsta roliga foton. Kan ärligt säga att jag börv grymt besviken. Det var foton från en bilutställning.

Dagen fortsatte med att städa kyrkan inför alla bröllop som ska ske imorgon. Lunch på Erikslund och soptömning. Jag skojar inte om jag säger att den sista soptunnan vägde ett ton! Dessutom stod den i en håla. kunde knappt rubba den och den var verkligen skittung! Men stark som jag är så lyckades jag galant rulla iväg den till komposten och tämma den ;D




Måste ta och byta om och packa fotbollsväskan. Match ikväll ju!  Jag tror att det är Grevie vi ska åka till och vi ska möta Bjärelaget. Så nu får vi hålla tummarna! :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0