Arn

Idag regnar det så jag kör ett Arn-maraton! Whihoo.


Man kanske inte kan kalla det maraton precis eftersom det bara är två filmer och jag inte ska se den andra filmen förrän senare ikväll när jag ska äta popcorn.





Vi fick ett utskick från ÖB idag och där såg jag att de sålde en 350 grams ostbågspåse för bara 15kr! Om den påsen inte hade varit Estrella, utan OLW hade jag lätt snott bilen och kört dit!

Jag <3 OLW Ostbågar




Det blev inget Familia eller Maxi idag, utan vi ska åka imorgon istället. Går väl lika bra, men har har varit i uttråkad hela dagen och trött! Måste ha något att göra. Innan hade jag ju min tårta att jobba på, men nu ligger den i magen.


Får väl ta och packa upp min väska innan mamma blir alldeles för sur på mig :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0