Bakat

Gjorde en kladdkaka idag. Mina kusiner kommer ju senare på fika och grillning, tyvärr kommer jag inte att vara med på grillningen, eftersom jag ska till fotbollen och grilla. Min kaka blev väldigt fin. Brukar faktiskt inte ha mandel på den, men tänkte piffa upp den lite idag dagen till ära :) Min syster kommer att tillbe mig när hon ser den, för hon älskar min kladdkaka! :D



Jag tänkte även berätta lite om min fullpackade vecka.

Torsdag: Träffa Ninni och luncha på Big Buddha, för att återuppliva gamla goda minnen från när vi å på Man's 3 gånger i veckan i London. Efter lunchen med henne ska jag dra till Ödåkra för att Linda ska hjälpa mig med min design på bloggen. Måste erkänna att jag är ett pucko när det gäller photoshop och internetkoder, men hon har läst media eller vad det nu var på college i USA, så jag utgår ifrån att hon vet vad hon gör! Kan ocksa erkänna att headern till min londonblogg var gjord i paint. Alltså inte sälrskilt snygg ;)

Fredag: Åka till Bårslöv och göra glass. Kommer nog att ta hela dagen.

Lördag: Match och sedan vidare till Malmö. (Kom precis på att jag kommer att missa bröllopet! Måste be någon att spela in det!)

Söndag: Äta glassen som vi ska göra på fredag.



Ingen rast och ingen ro här inte och sen jobb på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0