Bakdag

Imorgon ska jag ha tårtkalas för mina kompisar så idag påbörjades bakningen av bottnarna. Eftersom jag ska göra en American Wedding Cake så var det ganska mycket att göra och eftersom vi inte har så många bakormar så tog det lite längre tid att göra. Dessutom bakade jag negerbullar, som jag ska ha med till farmor imorgon :)



förutom dessa bottnarna ska jag göra vit och mörk choklasmousse och ha mellan lagerna och i det mörka choklasmousselagret ska jag trcyka ner hallon. istaället för vanligt grädde kommer det att vara en marängkräm runt om tårtan.


Hoppas att mina kompisar kommer att gilla den! ;D




Annars så kom min resväska hem idag, så nu kan Amanda för säkert få sin födelsedagspresent imorgon :)


Aja, måste gå och duscha nu. Vi ska på Emmas student ikväll.



Kommentarer
Postat av: kristina

Hej, fin blogg :) ! puss

2010-06-09 @ 12:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0