Färdigt!

Har nu sett båda Arn-filmerna. Det var så sorgligt, Arn får ju inte dö :(

Detta måste vara det bästa som finns, att ligga i soffan, titta på tv, äta popcorn och ha pyjamas på sig. Allt man kan göra i pyjamas är bäst :D





Imorgon är det student i Helsingborg så jag ska till LA på kvällen och fira Kalle och sen ska jag dra till Michelle innan vi sticker och träffar upp Karro. Det ska bli en najs dag! Lite smått inom mig hoppas jag faktiskt att det ska regna, men ändå inte. Ingen vill ju ha regn på sin student. Enligt kalkyler borde det inte regna. Det sägs ju att det är dåligt väder vart fjärde år. Finns risk att det bryts imorgon ;)



Jag har bestamt vad jag ska ha på mig. Ska ha min fågelblomklänning från Apricot i Bath, lackleggings, mina svarta klackar med en rosett på hälen och självklart min svart hatt :D Kanske ska ge mina lösögonfransar en chans också..?


Nej, nu borde jag gå och sova. Ska bara byta visningsbild på fb :)

Nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0