Fika med Kalle

Idag träffade jag Kalle i stan på fika. Först gick vi och bokade tid till mig hos frisören, behövde verkligen klippa mig! Sedan gick vi till Mezo och fikade bakad potatis och snackade igenom vad som har hänt i våra liv sedan i träffades sist i julas.


När klockan blev kvart över 3 behövde jag dra till frissan och klippa mig. Jag blev faktiskt väldigt nöjd med håret och hon som klippte mig var jättetrevlig. Hon tuperade håret så att jag fick volym i det. När jag var på heathrow igår så köpte jag schampoo, balsam och en spray, som ska ge håret volym. Det fungerade lite, men jag får nog ge håret några tvättningar så får jag se hur det blir. Btw, en flaska schampoo från John Frieda kostar 95kr på Maxi. Jag köpte min för ett erbjudande där jag fick 3 till priset av 2, så jag betalade ca £10 för tre produkter. £10 är ca 110kr.




Imorgon ska jag påbörja mitt tårtbak och sedan på kvällen är det Emmas student :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0