Idag har vi varit duktiga!

Som tidigare inlägg säger har jag varit hos Anna och gjort glass inför GLASSDAGEN på söndag! Sammanlagt tror jag att vi gjorde 16 olika smaker, sen tog tyvärr grädden slut så vi fick stryka några smaker. Vi hann göra alla goda iallafall. Detta ska blir kul att se hur våra kompisar kommer att reagera! Klart att de kommer att gilla vår glass, speciellt Helenas Specialare ^^



Här är jag i högsta hugg med äggknäckning! Om våra gäster har tur så kommer det kanske att severas GUF med glassen ;)



Jag ska aldrig mer smälta en japp i en minut i micron! Det slutar inte bra...




Anna var så långsam med att vispa grädden så jag fick ta till provisoriska ägghållare så att gulorna inte skulle rmla ut. Jag gillar mest de två äggen jag har satt på varandra :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0