Idag

Dagens upgift på jobbet idag var att klippa gräs. Jag körde under en en och trodde att det var en massa barr och löv jag fått innanför kragen, så jag plockade ut det och kastade iväg det. Då märkte jag att det inte alls var ett löv, utan en snigel! Jag hade en snigel innanför kragen idag.


Jag minns inte om det var förra året eller två år sedan, men då lyckades jag en gång att klippa alla kyrkans gräsmattor på en dag, alltså på 6 timmar. Idag hann jag precis färdigt med gamla kyrkogården innan jag slutade. Så imorgon blir det till att fortsätta med den norra delen och församlingshemmet.


Slänger upp en video på våra kattungar. Har faktiskt inte kollat på den, så jag hoppas att den är bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0