Kalles student

Igår var det dags för student i Helsingborg och självklart skulle jag gratta Kalle, så jag tog tåget till Landskrona och sedan vidare med buss till festlokalen. Måste faktiskt säga att LA är en mycket trevlig och fin stad..! Iallafall, anlände lite sent för att Skånetrafiken makes people walk (det enda jag gick var mellan tåg och buss, men tåget var faktiskt sent så jag skyller på det..). Hade med min present i fint silverpapper och gula och röda snören, som dessutom matchade både ballonger och servetter på festen! Tänkte ta med blommor, men det regnade för mycket så jag pallade inte gå ut i trädgården och plocka några.


Kalle&Carro




Toalettsfaciliteterna var utedass. Först hade jag problem med att låsa upp hänglåset och sen kunde jag inte låsa det. Skitbra, Helena!




Vad är en student utan maten? Nej, precis! Jag högg in och det var underbart! Detta  är inte min mat utan Kims. ..Som ni kan se är min tallrik renslickad i bakgrunden. Till efterrätt var det goda cheesecakes och jag fortsatte med mitt projekt m att lära mig att dricka kaffe. jag jobbar förfullt på det!





Senare på kvällen tog vi alla tåget in till Hbg. jag skulle träffa Karro, men det var amanda som var på knutan när jag anlände och sedan sprang vi på Ninni, Jessica och AnnaA. Karro infann sig senare. Vi gick först till Swea, men de tog 100 spänn i inträde! Rena rama rånet!! Så då sa jag att då går jag inte in där och dessutom skulle jag åka hem en timme senare. Vi gick till Hampan istället och där satt Linda. Sa hej till henne och att hon ska hjälpa mig med min blogg någon dag. Drog vidare till Cantina, men där kostade det 170 svenska kronor att komma in! Värre rån än på Swea!

 




Ja, det var mitt firande denna stundetdag år 2010. Årets studenter hade iallafall bättre väder an vad vi hade förra året. Lyllosar.



Känner att sängen kallar! Guten nacht!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0