Lunch med Ninni!

När jag och Ninni höll till i London brukade vi gå till en chinese take-out som hette Man's. vi gick dit nästan varje gång efter skolan och åt av den mumiga maten, som serverades där. Nu är vi ju inte i London längre, så nu har vi varit tvungna att hitta något för att ersätta Man's med. i julas gick vi till Big Buddha här i Hbg och åt och idag gjorde vi detsamma. Vi är dock inte riktigt nöjda med maten där så vi ska leta upp någon ny Man's-ersättning. Jag ska lägga fram förslag på kinastället nere på söder. De har kycklingspett och man får jordnötssås :) Jordnötssås var något jag saknade hos Man's.



Ninni på Big Buddha med gafflen i högsta hugg!

 

Till efterrätt gick vi till Pistachia och åt glass innan jag var tvungen att kuta till tåget, för att åka till Linda.




Har haft fullt upp idag. Var även på Väla och köpte en ny kappa. Bruno förstörde ju min gamla :'( Fast jag ville ha en, ny så det var nog bra på sätt och vis att den gick sönder.


Nu kallar sängen!





Kommentarer
Postat av: Ninni

kuta var verkligen ett bra ordval:D

2010-06-19 @ 14:33:55
URL: http://leaveitwrong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0