Min gårdag

Igår var det fullt upp!


Först var det fotbollsmatch. Vi förlorade, men oj vad kul det är att spela fotboll! Sedan kutade jag till tåget via Ica, för att köpa en Ramlösa och en Twister. De hade inte Ramlösa, så jag fick ta en bonaqua och den var jätteäcklig! Man blev liksom torr i munnen av dem. Rktigt läskigt vatten!


Hoppade på tåget i Teckomatorp och åkte ner till Malmö. Tajmade bussen perfekt och hoppade på den. Åkte ut till Kristinas och Hasses lägenhet, tog en dusch och tittade på bröllopet på tv.Vad fint det var :)


Sprang sedan till bussen igen, för att hinna med tåget, som jag missade. Så jag sprang till Åhlen's city, för att köpe en present till Jessica. Sprang sedan för att hinna med nästa tåg, som jag hann med. Åkte till Hbg och tog bussen vidare till Jessica, för att fira hennes födelsedag.


Hos Jessica åt jag en massa och fick ont i magen, men det var det värt! Maten var jättegod, speciellt tårtan! Jag älskar tårta och chokladudding och den här tårtan innehöll chokladpudding! :D



Sen böev jag bara helt plötsligt jättetrött och tog tåget hem halv 10 efter en lång dag. Tittade på slutet av bröllopet och gick och la mig. Somnade direkt.



Idag är det glassdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0