Min nya blogg

Innan har jag bloggat under namnet helenainlondon.bloggs.se , men eftersom jag inte är kvar i London, som antagligen min resväska är, så tänkte jag börja på ny kula och ny blogg.




Nu kanske ni tänker "varför heter bloggen Skitbra Helena?". Det är inte det att jag är skitbra, utan att allt jag gör är skitbra, så namnet är egentligen skitbra, Helena.


Nu till anledningen till att det är såhär: Allt jag gör är skitbra. Även om det är totalt fail. Då brukar jag säga skitbra, Helena, skitbra.






Igår kom jag som sagt hem från London för alltid. Resan gick ok tills jag kom till Kastrup. Först var alla väskor fran London Heathrow försenade så jag stod i mer än 45 minuter och väntade på min väska. Sen gick jag till disken och frågade om de visste var den höll hus. De knappade in mina nummer på datorn och sa att de inte kunde hitta den och att den antagligen var kvar pa Heathrow, men att den kanske var med nästa flyg. Så jag fick åka hem utan min väska. Jag hade tur att tåget var försenat, för annars hade jag inte hunnit med det




Jag förstår att väskor försvinner på flygen, för när jag skulle checka in igår till BA så var et självincheckning, men mitt fungerade inte så någon var tvungen att hjälpa mig. Sedan ska man ju lämna väskorna på bagagelämningen och där var säkert 50 band man kunde lämna sina väskor på. Att de istället hade haft typ band 1-5 för BA till Köpenhamn. Allt måste ju bli helt ihopblandat. Stackars bagagekillar. Min väska var inte överviktig iallafall, den vägde bara 21kg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0