Mitt nya liv

Jag ska försöka att gå upp tidigare på morgnarna och lägga mid tidigare på kvällarna. Det är inte bra att vara nattsuddare och dessutom nu när jag ska börja jobba på måndag! Jag har även problem med att somna. Inatt var det katatsrof! Låg i en timme och bara vred mig tills jag inte orkade mer utan gick upp och spelade lite solitär (lyckades inte få den sista kulan kvar i mitten) och läste en Kalle-tidning. Sedan somnade jag eter ett tag, men då var klockan 2 på natten!




På sändag är det ju glsssdag i Bårslöv och då kommer jag inte att vara tillbara förrän sent och sen upp typ 6.30 morgonen därpå. Jag måste verkligen ta tag i mina sömnvanor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0