Student!

Igår tog vår släkting Emma studenten och självklart var hela familjen på plats för att gratulera henne. Hon hade tur och hade fint väder. När jag tog studenten i fjor ösregnade det ju hela dagen. 

Att ta studenten är verkligen en av de lyckligaste dagarna i ens liv och jag kände det när hon kom inrullande med bilen. Jag ville också göra det, igen.

När hon hade kommit hem började partyt och matbuffén. OJ, vad det var gott! Jag åt tills jag storknade och sen var det fika på det! Jättegod marängtårta!


Nästa student blir på fredag när jag ska till Kalle. Hoppas att det blir lika bra och att maten är lika god. Ska nog inte äta något på hela dagen innan, så att jag verkligen orkar äta en massa ;D Sedan på kvällen ska jag ut med Karro och Michelle och kolla på alla glada studenter. Hoppas det blir fint väder, men danskarna säger att det ska bli det :)


 


Jag & Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0