Tårtkalas!

Idag var det dags för mitt tårtkalas för min kompisar för at fira att jag kommit hem från London. Tårtan jag bakade var en American Wedding Cake och det tog ca 9 timmar att göra den, MEN DET VAR DET LÄTT VÄRT! :D Tårtans innehåll var vanlig sockerkaksbotten, chokladbotten, vit chokladmousse och mörk choklasmouse med hallon. Istället för vanlig grädde så  var den dekorerad med marängkräm. Dessutom gjorde jag en fin krona i choklad och satte på toppen :)






Vi fikade och hade det trevligt och pratade om det gångna året och lite framtid.



Som avslutning gick vi ut och spelade kubb, men vinden var inte på vår sida.. Låt oss säga att den bytte rikting när vi bytade sida..

Annars så var det en väldigt lyckad kväll och jag tycker att vi borde göra det här oftare!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0