Torsdag Dag

Godmorgon, god morgon!


Sov ut länge idag, till typ halv 10, sen tröttnade jag på att sova ;p


Håller just nu på att lägga in alla mina bilder från London på den andra datorn, så att jag kan rensa mitt usb-minne. Har även lovat folk att jag ska göra en London-mapp på facebook, men vi får se hur det blir med det. Måste ju ha tid och lust till det...




Idag ska jag och mamma till Familia! Självklart ska jag gå till Cassels! OJA.




Jag ska påbörja ett nytt projekt till mitt rum, så jag behöver leta upp ett hönsnät och pappa sa att jag kunde ta en gammal flagsstångslina. Så idag när vi är vid Maxi, ska jag köpa svart färg och färga linan. Sen får ni se hur det blir med resultatet när det är färdigt :)





Men nu ska jag gå  ut och säga hej till kattungarna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0