Bahnhof SOL

På schemat idag stod det pluggning inför tenta på Bahnhof SOL. Jag är så negativ mot mig själv och tror att jag inte kan det, men jag kan det nog. Är inte helt bortblåst i alla fall..

Annars var det kul. Vi planerade inför den kommande långfilmen, som förhoppningsvis ska spelas in på måndag och bli Oscarsnominerad. Rollbesättningen är inte riktigt färdig men än så länge är huvudrollerna uppdelade:

Frida A. --> Christiane
Hannah Å. --> Detlef
Helena G. --> Babsi
Malin S. -->Kessi
Jonathan G. -->mamma
Maria BvL. --> Axel el. Atze

Stella är inte utsedd än, men det lutar lite åt Palle där. Dessutom behövs det statister! Lite Freiers och langare och sånt. Lite rekvisita hade inte skadat, men en vit soppåse är nog lätt att få tag på. Annars kan jag sponsra med det.



Kommentarer
Postat av: Hannah

Det kommer bli klockrent =D

2010-11-15 @ 23:15:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Frida

jaaag längtar! man kan filma med min kamera nu :D

2010-11-17 @ 14:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0