Hast du K?

Idag hade vi vår sista realialektion någonsin! DETTA ÄR GLÄDJENS DAG!! :) Nu återstår det bara att få 70% rätt på tentan och sen ligger det i min hand. Så nu gäller det att pluggapluggaplugga!! Ska gå igenom alla arbetsblad vi har fått och svara duktigt på frågorna och verkligen lära mig dem. Dessutom ska jag läsa färdigt Die Entdeckung der Currywurst och läsa den igen, för jag fattar nästan ingenting. Tog inte Lammers livet av sig genom hängning innan? Nu verkar han ju leva igen..? Eller så är det jag som är trög och dålig på tyska :p



Hast du K? Nein. Ich muss K haben! Möchtest du K haben? Ja, gern! AAAaarrrghh, ich bin auf K-turkey! Muss ich entziehen? Vielleicht mit CocaCola? Ich trinke K ins Klo. Ich trinke K unter der Treppe. In trinke K in der Schule. Anschäffst du für K? Nein..? Ich glaube dir nicht! Ich kann entziehen, wenn ich will. Aah, ich bin frei! Nur ein klein bisschen K.. AAAaahrg, K-turkey, noch ein mal! Scheisse! ich möchte den goldene K trinken! Dann bin ich frei! 




Skämt åsido. Eller..?  Vi har roligt :)



Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är ju grymmt :D herregud, vi kommer får en Oskars på denna idén =D

2010-11-12 @ 16:53:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0