Köpt julklapp till mig själv

Tog en tur till Väla i snöyran för att gå på h&m. Det är clubdag där idag och alla medlemmar får 10% på allting! Därför passade jag på att köpa julklapp till mig själv. Jag är lite boss över vad jag ska få i present och har fixat med allting själv och det har lett till att mor och far sparat in över 50 spänn på mig och därför borde jag få fler presenter ;) Jag ska alltid gå in på Indiska och nu har de börjat sälja julpynt och jag köpte en jättefin liten glasfågel med glittervingar! De hade också elefanter och flamingos till granen och en tuff papegoja. Skulle kanske inte kunna tänka mig att hänga papegojan i granen, men den kanske är fin att ha någon annanstan? Ska nog ta och köpa den också. Jag hittar ändå aödrig kläder jag gillar, så då kan jag lika väl köpa småsaker eller lägga pengarna på hög :) 


Dagen till ära ska jag fortsätta att läsa Drei Männer im Schnee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0