Redovisning av "Wir Kinder vom Bahnhof Zoo"

Idag kom dagen jag fasat: diskussion och redovisning av tysk skönlitteratur. Jag tyckte att det gick mycket bättre den här gången jämfört med förra, men Uschi grillade mig hårt! Enligt min mening hanterade jag det bättre den här gången, då jag kände mig mer förberedd och faktiskt hade tyckt att boken var bra! Det hjälpte nog lite att jag hade sett filmen ett antal gången ;) Tackar Elsa för det!


Efteråt skulle jag, Frida, MAria och Hannah fika, men då kom min syster och sa att hon skulle åka hem så jag tog tåget samtidigt som henne och missade fikan. men det är ju så tråkigt att åka tåg själv! :( Träffar ju dem imorgon igen och det kommer nog fler fikatillfällen.



Kommentarer
Postat av: Hannah

Uschi xxD

Naja...det var denna fikan eller ingen ;)

2010-11-09 @ 20:56:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0