The World War of Snowballs

Det var en låång dag idag! Hela tre timmar! Det är faktiskt långt, vi brukar faktiskt annars bara ha två.. Men det var ganska kul faktiskt. Förstod mycket och under dessa lektionerna blir jag inte nersågad! :)


Efter lektionen drog vi på thaibuffe och på vägen dit var det snöbollskrig! Perfekt kramsnö i Lund, må jag säga! Inte för att skryta, men jag träffade Tors nacke på jättelångt avstånd :D (att jag egentligen inte siktade på nacken, behhöver ju inte nämnas..)

På buffen skulle Hannah och Frida tvunget ha ett foto på sig när de delar en nudel. Allt för att leva sig in i rollen till storfilmen som ska spelas in på måndag! Tror nästan att vi satt på den där restaurangen i närmare två timmar och käkade och snackade skit. Efteråt följde vi med Palle och Jonathan till Franska Bokhandeln, för de skulle ha böcker och tåget gick om en timme.. Självklart blev det mycket mer snöbollskrig och jag halkade på näsan och blev sedan jagad runt en gran. 







Kommentarer
Postat av: Hannah

Va en sjukt skojig dag :)

2010-11-25 @ 21:45:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Tor

Jaså det var du som träffade mig i nacken... det ska inte gå undan ostraffat!

2010-11-30 @ 09:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0