HÖST !

Vilken underbar höstdag det varit idag!! Det är inte klokt! :)

Började dagen med att springa en runda. Måste träna upp min inför min ansökan till polisen i januari. Det är int okej att springa 1600m på 11 minuter om målet är att hinna 2km på 10 min! Den enda jag kan göra är att träna upp min kondition. Det är ju rätt surt att åka ut på ett fystest som man borde klara av utan problem.

Sedan fortsatte det med att jag och Maria åkte til Svedberga Kulle med Ronja och gick en runda och tittade på träd. Vi såg en väldigt tjock alm.


Annars har det inte hänt så mycket förutom att katterna är rädda för mig idag. Tur att jag har Ronja :)


Just nu regar det en massa. Går att urskilja lite på bilden, men för att förtydliga så pissar det typ ner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0