Glassmuffins!

I dagarna kom jag över ett nytt recept på muffins. Nytt och väldigt innovativt! Det är glass i dem, alltså i smeten. Jag valde Engelholmsglass Himmelsk blandning och smetens smak var som himmelriket på jorden antagen i form av min muffinssmet! Den var så god att det nästan var med sorg i hjärtat jag klickade ur smeten i formarna för gräddning. Jag brukar vara mycket för att bakverken inte bara ska vara goda, utan vackra att titta på. Dessa blev inte så vackra. De blev sneda och vingliga (beror antagligen på glassen), men det gör ingenting! De är goda, speciella och har sin egen lilla charm :) När jag öppnar ett kafé i framtiden ska jag erbjuda glassmuffins, ny smak varje dag!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0