Påskiga makroner

Dagen har jag ägnat till att baka makroner till imorgon. Gjorde dem gula med blomströssel på och de liknar små söta påskägg. Fyllningen är såklart choklad ;)

Den första testplåten blev en mindre katastrof! Kakorna sprack och pös upp som fotbollar. Plåt två sprack bara. Den tredje plåten blev några bra och några sprack. Den sista och fjärde plåten blev nästintill helt perfekt! Nästa gång jag bakar makroner ska jag låte dem stå och torka i minst en timme! :)

Jag har nog fått kläm på detta nu och i mitt framtida café kommer jag nog att kunna servera mumsiga makroner.



Kommentarer
Postat av: Fanny

OOoh, jag ska besöka ditt café maaassa gånger! Det låter MUMS!

2011-04-23 @ 23:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0