WAR

Efter att jag och Kalle fikat igår gick vi till affären som säljer begagnade skivor och filmer och gissa vad vi fann där! WAR på lp från 83! :D eller, jag hittade war, Kalle hittade rattle and hum. Självklart köpte jag ju denna lp, men jag kommer väl inte att lyssna på den för att det är mer praktiskt med min cd-skiva, men jag jag måste ju provspela den någon gång.  Kanske imorgon när jag är ensam hemma.. :)


Om jag får denna signerad någon gång i framtiden kan jag dö lycklig! :)
 



Annars fick jag min Lida idag. Jag vet, jag är en nörd och jag har gjort upp en lista över böcker jag ska läsa. När jag är färdig med tungviktaren Brott och Straff ska jag ta en lättsammare Kan innehålla nötter, sedan blir det Lida och efter den Papillon. Papillon har fått maka på sig flera gånger, men det blir lätt så med en bok som alltid har funnits i bokhyllan. När Papillon är färdig ska jag ge mig på Pestens tid, bara cirka 1200 sidor ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0