Makronbak hos Amanda!

Idag pillade jag iväg mig till Amanda, för att lära henne att baka makroner! Är så sjukt less på att inte ha något att göra!


Istället för att följa receptet till punkt och pricka gjorde vi som jag hade sett på youtube för några dagar sedan och det blev bra. Inte jättebra, men när jag övar in tekniken så blir det nog perfekt i framtiden! ;)


Har tyvärr inga foton på de små marängkakorna, för de blev ju inte jättevackra och jag skäms lite.. Men amanda tyckte de var fina iaf, men hennes ideologi är lite att det inte gör något om det är fult så länge det smakar gott. Jag är lite tvärtom; bara det är snyggt så kvittar det hur det smakar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0