Sahlgrenska dundersoppan. Dag 1.

Jag har satt mamma och pappa på en diet, som de ska följa strikt under en vecka och eftersom de inte ska tycka att jag är en tyrann så går jag själv på den också.

Dieten går ut på att vi ska leva på en soppa hela veckan, men det är ok att äta frukt och grönsaker; hur mycket vi vill!


Kokade soppan nu till kvällsmat och den var faktiskt väldigt god och smakfull!


Nu är första dagen passerad och 6 kvar. För att vi ska må så bra som möjligt har jag varit lite snäll med menyn och jag ska tvinga ut mina föräldrar på promenader!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Hur gick dieten? Funkade det eller var det bara trams? :)

2011-01-23 @ 13:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0