Vernissage

Som kanske många vet så är outletar mina bästa vänner och det är typ bara i såna jag köper kläder. Bra kvalitet, fina märken till bra priser. Jag brukar ju inte visa upp kläder här, dels för att jag är för lat för att fota och skriva men att också att antagligen ingen bryr sig,men nu känner jag att jag verkligen har gjort klipp och vill visa upp! :)

Vi var på IC Factory utanför Väla idag och jag slog till på den här klänningen. Har sett den förut, men inte tyckt om den riktigt. Mamma tvingade mig att prova den och den satt väldigt fint och passade så bra till skorna jag hade på mig. Den var nedsatt 70%, så det var inte så illa och märket är Saint Tropez.



Klänningen i sin helhet.


Klänningen i detalj.


För en vecka sedan åktejag ner till Malmö för att gå på Märkesoutleten där med Kristina. Jag ville mest dit för att de säljer Gul och Blå-kläder. Storshoppade ett linne, en tröja, jeans och jeansjacka. Allting var på halva priset så det var perfekt! :) Jag gillar Gul och Blå, rediga grejer minsann! ;)

 
Jeansjackan i sin helhet.


Jackan i detalj.


Köpte ju annat också, men som jag sagt, jag är för lat för att fota och skriva :)

 

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0