Det var inte igår!

I onsdags skaffade vi wii och det har påverkat mitt datoranvändande. Det är mycket roligare att fäktas, boxas och åka skateboard än att vara vid datorn. Det är min förklaring till att bloggen har legat lite nere.


Jag har köpt the shining på Tradera. Måste ju se filmen nu när jag läst boken! Läs inte boken och sen se filmen, då lovar jag en besvikelse! Så tänk på det.

Egentligen skulle jag börja jobba 21 mars, men det blev ändringar på det idag. När jag var påväg in med Ronja ringde de från Splendor och frågade om jag kunde börja redan på onsdag! Klart att jag kunde det! Egentligen borde jag vara uppe hela natten nu, bara för att jag kan ;) Jag ser fram emot detta. Innan var jag pissenervös inför måndag, men det släppte  nu när det blev så kort varsel att jag nästan vill att det ska bli onsdag!

Igår lyckades jag ragga ihop ett lag till frågesportskvällen 30 mars. Ska ringa och anmäla oss imorgon. Team Ungdom, vi ska inte heta det, har ett annat mycket, mycket snyggare namn på lut! Hoppas att mina kära lagkamrater kommer att uppskatta det! ;)

Eftersom jag börjar redan på onsdag måste jag skynda mig att läsa ut min bok! har typ bara 50 sidor och epilogen kvar, det blev ju helt fel i beräkningarna nu. Jag får kämpa! Annars gör det ju faktiskt inte så mycket. Kapitlena som är kvar är relativt korta.

Det var allt från mig, ett bevis på att jag fortfarande lever :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0