Jag är en arbetare.

Jag jobbar, jobbar, jobbar! Ingen rast och ingen ro. Började på Splendor i onsdags och är där nu varje vardag 7-16 och när jag kommer hem fungerar inte knoppen ordentligt och jag är lite halvseg. Jag vet liksom inte vad jag ska göra när jag kommer hem. Det blir äta, kolla på tv och sova tidigt. Nästa vecka ska jag börja på skift och och då blir det mer tid över på eftermiddagarna så då kan jag putta in ett liv utanför jobb där :)

Annars tycker jag nog att det går bra att jobba. Börjar känna mig lite hemma där nu och saker och ting klarnar upp mer och mer för var dag som går. Det är jättebra! Dessutom är det ju inte så farligt att fråga om det är något jag är osäker på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0