För ett år sedan: Maj 2010

Den första maj 2010 åkte jag och Anna andersson på vår efterlängtade bilsemster i det engelska landskapet. ett av huvudmåel var att besöka Stonehenge. Efter några felkörnngar och fika på Ikea kom vi fram! Nu kan vi skryta om att vi fikat ballerinakex vid Stonehenge! ;) Vi tog oss även en tur till Bath och Bristol där vi grillade på stranden med utsikt över Wales. Det var en mycket trevlig resa! :)



I maj körde vi även en superturistdag inne i London med emelie. Vi såg alla sevärdheten som var värda att se och där vi inte var är inte lönt att åka ;) Vi besökte nog närmare 30 platser den dagen!



Vill avsluta med ett citat jag hörde när jag var ute och gick med hunden Bruno när jag passerade en man som var ute och gick med sin son:

Sonen: -Look! A doggy!
Pappan:
-Yes, a big chocolate one.
Sonen
samtidigt som han racker ut handerna emot Bruno: Is he yummy, daddy?

:)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0