Har bytt ner mig lite i anatomin

Har gått ner från ca 500 sidor till 300 och hoppas att den nta boken innehåller samma saker, men mer kortfattat och att det går lite snabbare att läsa. Det känns ju lite bättre att känna att det finns en möjlighet att läsa det en gång till. Hade jag aldrig hunnit med den feta boken! :)
Hade dock lite otur med den nya boken. Jag hade satt upp mig i kö på skolans bibliotek, men jag fick inget mejl om att jag kunde hämta den, så av en ren slump loggade jag in på biblioteket igår och såg att det skulle vara hämtat igår senast klockan 21.00. Jag loggade in ungefär 21.10.. I hopp om att jag kanske kunde få boken ändå cyklade jag upp till biblioteket, boken var borta men jag gick till disken och sa till och jag fick boken! De hade nog precis tagit tillbaka den och inte hunnit meddela nästa om att den var tillgänglig :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken tur!!

2011-12-13 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0